Nyt ejerskab til din virksomhed? 

Er solen ved at gå ned over din virksomhed eller din tid som ejer? Tænker du på, hvordan du bedst finder en ny ejer til din virksomhed og hvordan andre kan drive den videre?

Eller om en ny ejer bedre kan skabe vækst og udvikling til gavn for virksomheden og dens medarbejdere?

Giv din virksomhed et nyt liv!

Hvorfor vælge ISAKSEN Ledelsesrådgivning

og Palle Isaksen?

Forbered dit ejerskifte i god tid

  • For mange er det mentalt svært at skulle afgive virksomheden, som man har opbygget og måske lagt navn til - en mental modning.
  • For andre kræves det, at ledelsesopgaven og beslutningerne skal overdrages til nye, som ikke kender virksomheden endnu.
  • For nogle skal virksomheden tilpasses et nyt ejerskab - som gør den mere værdifuld for en ny ejer og gør den salgbar.

Jeg hjælper med 

  • Har I en strategi? - Viden om kunder og konkurrenter?
  • Er organisationen på plads? - Kan ejer undværes?
  • Er der orden i penalhuset? - Hvilke tilpasninger kræves?
  • Er dokumentationen i orden? - Få et certifikat.
  • Har I en forretningsbeskrivelse?
  • Er aftaler og kontrakter OK? - Kan de overdrages?
  • Hvor er den værdiskabelse, som investor køber?

Prækvalificeret rådgiver - SMV:PRO tilskud - Erhvervshusene

Virksomhedsprogrammet SMV:Pro er fiansieret af EU med 350 mill. kr. i 2023-2025.


Programmet udbydes af de regionale Erhvervshuse.


4 programmer:

  • Gør din virksomhed salgbar
  • Strategi & fremtid
  • Bestyrelse
  • Succes med dine planer

Vores foretrukne værktøj og metode baseres på analyse- og vurderingskonceptet fra IDDAS.


Det er en 360 graders analyse af de vigtigste forretningskritiske målepunkter. 


Det sikrer at dokumentationen er gennemgået og kan certificeres i en uvildig vurdering heraf.

Exit-strategi er den helt særlige strategi for at salgsmodne sin virksomhed. Sideløbende med den normale udviklingsstrategi.


Jeg anbefaler altid at have en exit-strategi. Om det er pludselig sygdom eller et uventet tilbud fra en investor - så er du klar.


Det øger bevidstheden om, hvor værdiskabelsen sker.